Apowersoft Återbetalningspolicy
Kommentar

Apowersoft Återbetalningspolicy

Senast uppdaterad den 27/12/2021 av
  1. Återbetalningspolicy
  2. Återbetalning FAQ
  3. Kontakta oss

Återbetalningspolicy

Vi värderar våra kunder högt och strävar efter att erbjuda dig den bästa produktupplevelsen och servicen.

Våra produkter har allihop testversioner för att människor ska kunna prova på funktionerna innan de bestämmer sig för att köpa. Vi rekommenderar att användare först testar en prova-på-version från våran hemsida för att se om produkten uppfyller dina krav. Det finns inte många funktionella skillnader mellan försöksversionen och en betald med undantag för vattenstämpel, tidsgränser etc.

När en order är placerad, levererar vårt system automatiskt VIP-kontoinformationen till din e-postadress. När du har loggat in på ditt VIP-konto kan du fortsätta använda produkten utan några begränsningar. Obeservera att om du skulle vara missnöjd med produkten så kan nyckelkoden inte lämnas tillbaka eller avbrytas. Du kan fortfarande bli återbetald med vårt samtycke, fast vi rekommenderar att du först försöker lösa problemet med våran kundtjänst: Få hjälp online på Apowersofts hemsida.

Apowersoft erbjuder en 30 dagars pengarna tillbaka garanti (7 dagar för månatlig VIP). Återbetalningar kommer endast att godkännas med lämpliga skäl som beskrivs nedan inom vårt utlovade datum efter inköp. Vi kommer inte att utfärda en återbetalning för inköp som är över det utlovade datumet.

  • Problem med hårdvara som leder till att vår mjukvara inte kan användas på rätt sätt och inte kan fixas av vår kundtjänst.
  • Alla andra viktiga tekniska problem som rapporterats inom vårt utlovade datum efter inköpet och inte kan lösas.
  • Inköp av fel produkt som i så fall kan bytas till en annan i produktlistan.
  • Om du blivit debiterad dubblet för samma produkt pga. en tredjehands ehandels-plattform.
  • Om en produkt misslyckats att leva upp till de krav som beskrivs på vår hemsida, reklam eller annonser.
  • Kan inte aktivera programmet med hjälp av vårt tekniska stöd.

Vi har rätt att avslå önskan om återbetalning i följande fall:

  • Om du ändrar dig angående köp av en produkt utan en rimlig anledning.
  • Produkter som inte lyckas uppfylla kunders krav som aldrig har nämnts på produktsidan, i specifikationen eller i annat officielt material. Som vi nämde tidigare så rekommenderar vi att alla kunder läser produktbeskrivningen och testar prova-på-versionen innan inköp.
  • Problem som rör kreditkortsbedrägeri eller obehöriga betalningar. Apowersoft fortsätter inte med din betalning direkt utan med hjälp av tredjeparts e-handelsplattformar. Så i det fallet är godkännande av betalning inte vårat ansvar. Har din beställning gått igenom och genomförts korrekt så kan en inte ändras. Apowersoft kan hjälpa dig att komma i kontakt med tredje parts e-handelsplattformar för ytterligare hjälp.
  • Produkter som köpts från andra återförsäljare eller samarbetspartners kan in återbetalas av oss. Vänligen kontakta återförsäljaren om återbetalning. Även i detta fallet så kan vi hjälpa dig att komma i kontakt med rätt återförsäljare.
  • Om du köpt fel produkt och sedan snabbt köpt en ny från ett annat företag utan att först kontakta support.
  • Om du önskar återbetalning utan att först kontakta vår tekniska support eller utan att kunna uppge en specifik beskrivning av vad som är fel.
  • Kan inte aktivera programmet utan hjälp av vår tekniska support.

För att begära en återbetalning, skicka en biljett. När en återbetalning har godkänts så kommer den berörda licensen att avaktiveras.

Återbetalning FAQ

Kan du avbryta en beställning?

Du kan avbryta din beställning så länge du uppfyller kraven för återbetalning som nämts ovan.

Hur lång tid tar det att avbryta en beställning?

Apowersoft genomför återbetalningar inom 3-7 arbetsdagar. Hur lång tid det tar beror på vilken betalningsmetod du använt. Under högtider och ledigheter kan det ta längre att erhålla återbetalningen, fast aldrig mer än 20 dagar. Vänligen kontakta ossm du inte har fått dina pengar efter 20 dagar så att vi kan dubbelkolla din status.

Särskilda Omständigheter Då Vi Inte Kan Utfärda Återbetalningen

Om du köpte programmet från Amazon, Ebay, App Store och andra tredjepartsplattformar har vi inte rättigheterna att utfärda återbetalningen och du måste skicka in återbetalningsbegäran till där du köpte programmet.
Beställningar som görs via App Store kommer att debiteras 30% av plattformsavgiften av Apple, se detaljerna för att begära återbetalning:

https://support.apple.com/sv-se/HT204084

Om din begäran om återbetalning avvisades av App Store, kan du fortfarande skicka en begäran om återbetalning till oss för 70% av betalningen.

Varför har jag fortfarande efter flera dagar inte erhållit min återbetalning?

Om vi har utfärdat din återbetalning och du inte har erhållit den så kan det bero på följande anledningar:

a. semester eller högtider

På grund av festivaler, helgdagar, bankskäl och andra orsaker, kommer återbetalningsprocessen att vara lite längre än vanligt, men det kommer inte att ta längre än 20 dagar.

b. en “chargeback” har krävts

Om detta händer så kommer pengarna frysas av kortleverantören, banken, PayPal eller liknande tills anledningen har godkänts. Vänligen kontakta ditt kreditkortsföretag eller din bank för mer information om deras policy angående “chargebacks”.

Kontakta oss

Om du har flera frågor så vänligen kontakta vårat support team, vi hjälper dig gärna.

Betyg:4.3 /5(baserad på 14 betyg)Tack för ditt betyg!
Skriven av:tillAllmänna Frågor.Senast uppdaterad den 27/12/2021

Lämna en kommentar

Vänligen ange ditt namn!
Vänligen ange innehåll!

Kommentar (0)

Få dem nu!
APOWERSOFT
Exklusiva
presenter
&
värdefulla
rabatter
Läs mer
Apowersoft Unlimited
En installation för all 14+ av Apowersofts produkter
new
Support
Dela
Omdöme
Kommentera
Tillbaka till toppen